Gammal och grå

Tack för alla gratulationer jag fick igår, hade en väldigt trevlig dag. Synd bara att det snöade på kvällen :( Jag fick träffa och kramas med lilla Elvin igår också, åh vad fin och så mycket hår ! Har svårt att tro att Billy också varit så liten, sjukt hur mycket man faktiskt glömmer.

Ikväll skulle det bli lite mer firande med middag på fika men Josefin och Ellinor kan inte längre så jag tror tyvärr inte det blir något :( och efter middagen hade jag tänkt att gå ut men den enda som har samma tankar som jag har är Elin (som btw fyller år idag, vilket skämt ;) så vi ska försöka få till en kväll som på den gamla goda tiden när vi bodde ihop. Ska försöka att inte hoppa sönder någon soffa bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0