Höstdepp

Jag tror det är därför det är så dålig uppdatering just nu. Höstdeppen har slagit till och jag har tappat motivationen för allt. Känns som att varje dag är precis likadana, gå upp mitt i natten och göra oss iordning för jobb/dagis. Jobba hela dagen och sen hämta på dagis och gå hem och bråka (för Billy är inne i värsta trotsåldern just nu, allt är fel oavsett hur vi gör) och laga mat, för att sen kämpa i upp till två och en halv timme för att han ska somna. Efter det har jag tur om jag orkar städa, diska, plugga, duscha och såna där andra nödvändigheter.
Känns inte så kul att skriva om. Egentligen trivs jag rätt bra, förutom bråkdelen men den går ju förhoppningsvis över snart, men just på hösten när det alltid är mörkt och kallt och ofta regnigt känns allt så hopplöst och onödigt bara.
Nej, nu ska jag sluta klaga och gå upp och göra lite frukost istället, för idag ska vi åka ut till Linnea Be med familj och umgås så det går åt lite energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0