Tusan

Jag är ju jättetrött men kan ändå inte somna om. Typiskt ! Jag har massa fjärilar i magen inför morgondagen. Äntligen flyttdags. Som jag har väntat, och längtat.

Lika bra att gå upp snart, men först ska jag njuta av möjligheten att kunna ligga kvar i sängen och dra mig. Det händer ju inte ofta. Sen upp och göra mig anständig, bära ner resten av kartongerna och sakerna från vinden, cykla till jobbet, jobba till fem, hem och duscha och fräscha upp mig och till sist hem till Therese på lite födelsedagsmiddag.
Vi får se hur mycket vin det blir ikväll, jag ska ju trots allt besiktiga lägenheten vid halv tio imorgon. Och orka flytta hela dagen. Det värsta är att har man väl börjat dricka brukar det vara svårt att sluta (och jag menar det på ett icke alkoholistiskt sett) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0