Kaos

Himla rolig kväll igår. Tack och bock till Therese för middagen och festen . Jag är imponerad över allt du hunnit med ! Tyvärr blev det lite för mycket vin för att jag skulle vara helt okej med att gå upp imorse. Men upp kom jag, alldeles för tidigt, eftersom jag var rädd att försova mig. Tog cykeln bort till lägenheten, inspekterade och godkände, fick nycklarna och la mig på soffan och dog en stund. Bultande huvudvärk :(

Hela förmiddagen gick åt till att flytta kartonger från Erikas lägenhet till min. Efter lunchen kom pappa och hjälpte mig sätta upp en lampa och hade med sig resten av sakerna hemifrån dem. Vid halv fem ungefär började flytten av möblerna. Emma och Dennis var gulliga och hjälpte till. Som tack fick de varsin obligatorisk flyttpizza. Emma va så snäll så jag till och med fick åka och handla, så nu har jag frukost tills imorgon också. Då kommer jag ha lika fullt upp om inte mer. Har ju inte hunnit packa upp så mycket, några få kartonger bara. Helst ska det ju vara klart innan jag ska hämta Billy imorgon. Önska mig lycka till!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

taaack för att du kom! och vet inte själv hur allt gick ihop men tillslut så! :) <3

2011-10-03 @ 13:35:29
URL: http://thereselisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0