Hinner inte

Jag blir nog aldrig klar här hemma . Det kommer stå kartonger med saker runt omkring i lägenheten i all evighet . Dela har jag ingenstans att göra av dem, dels är det inte lätt att packa upp när Billy packar tillbaka igen. Jag försöker få bort lite varje dag. Idag har jag knappt hunnit det ens. Sluta tidigt, hämta Billy, hem och äta lite mellis, försöka packa upp lite, ge upp efter att i tio minuter försökt lägga en sak på plats men varit tvungen att avbryta för att hindra Billy att göra något dumt, gått till lekparken, kommit på att jag behöver en roller, tagit en långpromenad till ÖoB, handlat lite smått och gott, åkt med mamma ut till svalsta. Där försökte jag fixa allt jag behöver en dator till eftersom jag min inte är klar ännu, ätit mat och målat färdigt mitt skåp. Jag hoppas att jag ska kunna få hem det i helgen när mamma och pappa ska komma hit och hjälpa mig sätta upp lite saker. Då får jag ju lite mer plats att packa upp mina saker på :) galet vad mycket skit man lyckas samla på sig.

Billy har varit väldigt trött idag, han är inte van vid att gå upp såhär tidigt men det gick förvånandsvärt bra att lämna av honom imorse. Hoppas på samma sak imorgon. Åter till tröttheten idag, när han är sådär övertrött blir han nästan hysterisk när han leker. Allt blir väldigt överdrivet och han gör allt för att hålla sig pigg. Idag snurrade han runt, runt, runt och tyckte att det var hur kul som helst att vara yr, bland annat.

Kan dessutom berätta att han har börjat säga fler ord nu, inte riktigt helt rätt men man förstår vad han menar. Bland annat baba (lampa) och blöblö (blöja). Svårt att förklara hur han säger men ungefär så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0