Gooood morgon! Uppe med tuppen (jag har al...

Gooood morgon! Uppe med tuppen (jag har alltså varit vaken ett tag) idag. Det blev alldeles för sent för mig igår och det får jag lida för idag. Jag är så trött men kan inte somna om, men det är inte Billys fel faktiskt. Det kanske va lite hans fel att jag vaknade men det är mitt eget att jag inte kan somna om. Har alldeles för mycket tankar som snurrar runt igen. Inga dåliga eller jobbiga tankar, utan mer "vart ska jag sätta upp de krokarna" (jag har lyckats köpa på mig en himla massa krokar), vart ska jag ha alla möbler stående och "vad borde jag skriva om på bloggen idag?". Jaja, det är väl bara att bita i det sura äpplet och gå upp. Idag har vi iallafall lurat med oss emma till öppen hand. Hon får lite sovmorgon, så vi ska mötas vid elva och cykla tillsammans. Jag ska även tvinga med henne till ÖoB tänkte jag. Jag skulle behöva lite spik och sånt. Tänkt så händig jag låter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0