Det blev en heldag på stan. Det va inte ri...

Det blev en heldag på stan. Det va inte riktigt meningen men allt tog lite längre tid än jag hade tänkt. Billy har skött sig exemplariskt. Stackarn har fått spendera större delen av dagen i vagnen. Men nu när han åker den så sällan är han ganska nöjd ändå. På slutet tappade han bort sin mössa tyvärr, mindre kul. Mötet gick väl ungefär som jag hade väntat mig även om jag hade hoppats på bättre nyheter. Men, men, på måndag när jag är ledig igen ska jag ta tag i allt. Ringa runt och börja någonstans! Nu sover fisen och jag sitter och tittar på drömmen om ett barn. Helt galet att det är så många som inte kan få barn. Jag tycker verkligen synd om dem, sitter med pippiskin på hela armarna. Jag tackar min lyckliga stjärna (är det så man säger) för att jag har kunnat få barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0