Dagen får ett utmärkt betyg. Började med a...

Dagen får ett utmärkt betyg. Började med att åka med Dennis och Emma till öppen hand. Köpte inget men hittade en fin gungstol och en stol att ha som skrivbordsstol (för riktiga kontorstolar är ju fruktansvärt fula!). Jag hoppas att det ska finnas kvar nästa gång och att jag ska komma på ett sätt att få hem dem, gungstolen är ju ganska stor så den går inte in i en vanlig bil :/ därefter åkte vi till ÖoB. Jag hade tyvärr glömt min mobil och därför också listan på vad jag skulle ha. Men det viktigaste var spik och det fick jag med mig iallafall. Tyvärr upptäckte jag när jag kom hem att jag behöver fler spikar i olika storlekar . Sist men inte minst åkte vi till Willys där Emma och Billy åt lunch. Sen hem för att sova (för Billys del) och städa (för min del). Kvällen har spenderats i sällskap med Therese. Vi har ätit pizza och kollat på film. Allt för min syster, usch så sorglig. Jag kan inte tänka mig hur hemskt det skulle vara om det hände min familj. Nu är det sovdags, på tok för sent idag igen men jag håller tummarna för sovmorgon imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0