Billy har fortfarande feber så vi blir hem...

Billy har fortfarande feber så vi blir hemma imorgon också. Det har inte varit så farligt att bara vara inne, en av de största fördelarna med eget hem. Det finns mycket mer han får göra och mycket mindre han inte får göra. Nu är dessutom alla utom en kartong uppackade så nu finns det yta att röra sig på. Men helt roligt är det ju inte ändå så idag har vi faktiskt tagit oss ut. Mamma kom och hämtade oss och tig med oss till svalsta. Där passade jag på att låna datorn. Dessutom rensade jag lite på vinden. Fick ned mig äkte leksaker till Billy och jag hittade den saknade ikeapåsen med kläder. Så ni har jag ännu mer att gå igenom.. Jag hittade även massa gamla möbler. Vem behöver loppis när man har föräldrar med vind ;) allt måste fixas och snyggas till innan det kommer in till mig dock. Jag hann både slipa och måla en av sakerna idag, hoppas bara att det inte behöver målas igen. Nästa problem är hur jag ska få in allt till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0